Gambrinus propaguje dovolenou na Kopakabráně

čtvrtek, 4. srpna 2022, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Gambrinus představuje v kampani destinaci snů s názvem Kopakabrána. Spojuje se s Pavlem Horváthem a také s Yo Yo Bandem.

Součástí kampaně piva Gambrinus je i předělávka hitu skupiny Yo Yo Band, zdroj: repro YT Gambrinus.

Součástí kampaně piva Gambrinus je i předělávka hitu skupiny Yo Yo Band, zdroj: repro YT Gambrinus.

Gambrinus spouští novou kampaň na podporu amatérského fotbalu. Představuje v ní destinaci snů s názvem Kopakabrána, čímž chce pozvat diváky na fotbalová hřiště po celé zemi. Kromě tradičního ambasadora projektu „Kopeme za fotbal“ Pavla Horvátha láká ke sledování zápasů také kapela Yo Yo Band s předělávkou svého známého hitu „Jedeme do Afriky“.

Cílem kampaně je zvýšit návštěvnost zápasů. „Vyšlo najevo, že kluby trápí stále klesající počty lidí, kteří chodí na hřiště fandit a dát si pivko nebo nějaké to občerstvení. Z konzumace totiž získávají také potřebné prostředky ke svému fungování. A tak jsme se rozhodli ukázat, v čem je chození na fotbal tak atraktivní,“ vysvětluje brand manažer Gambrinusu Jan Odložil.

Kopakabrána, jak se staronová destinace v kampani nazývá, poskytuje dle kampaně vše, co má správné dovolenkové letovisko. „Zažijete akční safari, na kterém pozorujete divokou faunu, pak si dáte jednochodovou večeři formou bufetu a vše zakončíte společnou degustací piva, kde se dobře pobavíte s domorodci,“ shrnuje Lucie Kalousková z agentury Triad, jež je pod kampaní podepsána.

Celá kampaň odstartovala mediálním stuntem. Zážitkovou dovolenou na Kopakabráně bylo možné skutečně najít na portálu prodejce zájezdů Invia, a to bez jednoznačných indicií, o co se přesně jedná. Moderátoři rádia Evropa 2 a Radia Kiss o tom dokonce informovali své posluchače a spolu s Petrem Svěceným či Patrikem Hezuckým si zájezd zakoupili mezi prvními a vyzvali lidi, ať se k nim přidají.

Po několika dnech došlo k odhalení toho, co Kopakabrána reálně je a kde leží. „Podobnosti s výletem do exotiky nás inspirovaly natolik, že jsme se rozhodli oslovit hudební skupinu Yo Yo Band s tím, jestli by nám nepřezpívali svou známou píseň ,Jedem do Afriky' na naše slova ,Jedeme na hřiště...',“ říká Michal Pivarči, kreativní ředitel Triadu.

Kampaň bude k vidění na internetu, na Facebooku, Instagramu a YouTube, novou verzi písně bude možné poslechnout si v rádiu či zazpívat si v karaoke verzi. 

Výlet na vybranou Kopakabránu pro ty, kteří si zájezd na Invia koupili, se navíc doopravdy uskuteční. Do středočeských Byšic se 13. srpna se vypraví spolu s Pavlem Horváthem, Patrikem Hezuckým, Petrem Svěceným a dalšími osobnostmi českého fotbalu i veřejného života. Součástí programu bude přátelské utkání místního fotbalového týmu. Diváci se mohou těšit na společnou degustacipiva Gambrinus, tradiční místní kuchyni a také na koncert kapely Yo Yo Band.

V poslední části kampaně pak značka předá fotbalovým klubům nástroj, jehož prostřednictvím si budou moci přizpůsobit propagační materiály zvoucí na Kopakabránu podle sebe, svého vlastního programu i menu.

Video i fotoprodukci zajistila produkce Flux Films, do režisérského křesla usedl Pavel Soukup, autorem fotografií je Aleš Foff. Mediálně kampaň zastřešuje agentura Starcom. 

-stk-