Květnovou kampaní Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu. Značka s více než 170letou historií v ní získává nový symbol pečujících ženských rukou, barvitý vizuální styl a pečující charakter, který se propsal i do nového sloganu společnosti „Ráda se postará“.
Jedná se zatím o historicky největší marketingovou kampaň Pražské plynárenské, která tak reaguje na vývoj komunikace na trhu s energiemi. Repositioning směřuje k charakteru značky, která je „stabilní a důvěryhodná, zároveň i pečující a empatická".
„Cílem nového kreativního konceptu a kampaně je posílit spontánní znalost značky, zvýšit atraktivitu tradičního dodavatele energií u mladší cílové skupiny a pomoci obchodu v retenci stávajících i akvizici nových zákazníků. Televizní a outdoorová image kampaň je proto podpořena i taktickou produktovou částí v onlinu, printu a rádiu,“ vysvětluje manažer marketingu Pražské plynárenské Patrik Lorenz.
Nový kreativní koncept i kampaň pro energetickou společnost vytvořila agentura Wilhelm Kinga, jejíž tváří je kreativní duo Pavel Wilhelm Přibyl a Katarína Kinga Králová. Spolupráce s agenturou započala na základě výběrového řízení na sklonku minulého roku. Agentura navrhla platformu založenou na ikonickém symbolu značky, kterým jsou pečující ruce ženské mýtické postavy. Ta bdí nad Prahou i celým Českem, aby mohla pomáhat a podpořit, kde je třeba. „Společně s Pražskou plynárenskou jsme zahájili velkou a dlouhodobou transformaci značky, která se dotkne nejen marketingové komunikace, ale i vnitřních procesů či samotné péče o zákazníky. Jedná se zároveň i o velkou změnu ve fungování naší agentury, kdy jsme se posunuli z pozice kreativního shopu k zajištění kompletního servisu,” doplňuje Pavel W. Přibyl.
Distinktivním charakterem komunikace Pražské plynárenské do budoucna bude i barvitý vizuální svět. „Komunikační platformu jsme s agenturou vyladili mimo jiné tak, aby nás dostatečně odlišila od konkurence,“ dodává Patrik Lorenz. Součástí změn je i nový slogan: „Pražská plynárenská. Ráda se postará“.
Kampaň pracuje s 30s spotem, který poběží po celý květen na Nově a Primě, v online prostředí budou nasazeny kratší 15s a 6s verze.
Produkci televizního spotu zajistila společnost Stink, režie se ujala Veronika Jelšíková. Za kamerou stál Michal Babinec, fotografie vytvořila Urša Premik. Hlas značce propůjčila herečka a moderátorka Tereza Bebarová. Na exekuci ATL komunikace se podílela i další z agentur Pražské plynárenské – Hennessy.
-stk-