CK Blue Style začala v komunikaci používat maskota „Blů"

pátek, 19. července 2024, 11:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Blue Style představuje nový komunikační koncept, v němž pracuje s novým maskotem.

Huňatý maskot Blů bude od nynějška vystupovat v komunikaci CK Blue Style, zdroj: Blue Style.

Huňatý maskot Blů bude od nynějška vystupovat v komunikaci CK Blue Style, zdroj: Blue Style.

Cestovní kancelář Blue Style spouští novou kampaň, v níž představuje svého nového maskota „Blů". Ten má reprezentovat hodnoty značky – pozitivní vztah k cestování, zákazníka na prvním místě, vysoký standard služeb a přístup rodinné firmy. Z dosavadní marketingové komunikace si značka ponechala claim „Dovolenou pro vás děláme s láskou“. 

„V rámci posilování naší značky a osvěžení komunikace jsme se rozhodli přivést čerstvý vítr do našich plachet. Oslovili jsme přední kreativní agentury, aby nám pomohly vytvořit něco opravdu koncepčního, dlouhodobého a zapamatovatelného,“ říká Zbyněk Janyška, marketingový ředitel CK Blue Style. 

Nový koncept vznikl v kreativní agentuře VCCP. Rozvíjí dřívější komunikační linku „Miluji“, kterou nyní bude reprezentovat právě postava „Blůa". Ten se bude objevovat jak v reklamních kampaních, tak na webových stránkách a bude tváří komunikace značky i taktických sezónních nabídek. „VCCP je na lokální i evropské úrovni známá tím, že umíme pracovat s postavičkami, v novém konceptu se tak cítíme jako doma,“ komentuje Ondřej Fiala, Business Director VCCP. „Je skvělé vidět zápal pro maskota i u klienta, postupně si razí cestu opravdu do všech kanálů a lidi ve firmě si ho na první dobrou zamilovali,“ dodává. 

Postavička vznikla ve spolupráci se zlínským studiem IS Produkce a zrodila se s pomocí technologií, jako jsou 3D skenování, motion capture a umělá inteligence (AI). Jednou ze součástí produkce je také aplikace rozšířené reality (AR), která umožní zákazníkům interakci s maskotem v jejich chytrých zařízeních. Bude ho tak možné začlenit do fotografií či videí.

První kampaň s novým maskotem představuje nabídku dovolených v exotických destinacích na zimní sezónu 2024/25. Poprvé se objeví během července v OOH, online, e-katalogu, na pobočkách, eventech a prostřednictvím merchandise. CK Blue Style ho využije také v interní komunikaci. Na konci léta na úvodní komunikaci naváže 360° kampaň.

-stk-