Home Credit mění koncept, představí postavu Homieho

čtvrtek, 10. října 2024, 16:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Home Credit přichází s novým komunikačním konceptem „S tím si nedělej hlavu“, v němž vystupuje průvodce Homie. 

Zdroj: Home Credit

Zdroj: Home Credit

Společnost Home Credit spouští svou novou podzimní televizní kampaň, která zároveň uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept s názvem „S tím si nedělej hlavu“. Hlavními postavami spotů jsou opět klienti Home Creditu, kteří v nových příbězích získávají nového průvodce – postavu jménem Homie.

Homie je novým maskotem značky, vyznačuje se velkou bílou sférickou hlavou a usměvavým obličejem. „Homie je symbolem lehkosti a optimismu ve světě financí,“ vysvětluje Jan Vašíček z marketingového oddělení Home Creditu. „Chceme jeho prostřednictvím ukázat, že správa financí s Home Creditem může být snadná a zábavná,“ dodává. 

Tři pilotní spoty byly natočeny v různých délkách – 30, 15 a 6 sekund – a jsou adaptovány jak pro český, tak slovenský trh. V Česku budou nasazeny na kanálech Nova Group, Prima Group a Atmedia, na Slovensku pak na stanicích Markíza Group. Televizní kampaň bude probíhat ve více fázích, přičemž první část bude nasazena během hlavní sezóny v říjnu a potrvá až do konce letošního roku.

První fáze kampaně se zaměřuje na vlajkový produkt Home Creditu Flexibilní půjčku. Cílí nejen na běžné spotřebitele, ale také na živnostníky a nově i na firmy. „V dnešní době je flexibilita klíčová, a nejen pro podnikatele. Naším cílem je nabídnout všem zákazníkům produkt, který se přizpůsobí jejich životní situaci – s rychlým online sjednáním a možností flexibilního splácení,“ dodává Milan Cáder, ředitel divize produkty a marketing Home Creditu.

Kromě televize bude komunikace rozšířena i do digitálního prostředí a offline komunikace. Za novým komunikačním konceptem stojí týmy kreativní agentury Werk Camp a produkční společnosti Parlay Shop.

-stk-