Diskontní řetězec Penny představuje první marketingovou kampaň tohoto roku s názvem „Akce, jak si račte přát“, která vyzdvihuje výhodné ceny. Nákupem a registrací účtenky se mohou zákazníci zařadit do slosování o ceny, mezi něž se řadí mimo jiné splátka hypotéky, nová silikonová prsa, minuta nakupování zdarma nebo odvoz na nákup limuzínou.
„Tato kampaň je naší odpovědí na touhu našich zákazníků po výhodných nabídkách a nezapomenutelných zážitcích. Chceme jim ukázat, že Penny nenabízí jen široký sortiment za nejlepší ceny, ale dokáže je také překvapit a pobavit. Věříme, že se ‚Akce, jak si račte přát’ stane hitem začátku letošního roku,“ uvádí Vít Vojtěch, ředitel strategického marketingu Penny.
Aktuální komunikace navazuje na vánoční kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, v níž si mohli zákazníky zapojit do rozhodování, které zboží se dostane do promocí. „Před Vánoci všichni řešili naši extrémně výhodnou cenu za Pilsner Urquell – 19,90 Kč. Ale teď už bylo po Vánocích a my jsme potřebovali jít mimo běžný sortiment. Tak jsme hledali, co zaujme lidi a co bude zároveň nejzajímavější pro komunikaci. Říkali jsme si: 1+99 toaleťáků, to bude pěkná hromada; limuzínou na nákup, to bude pecka pro sociální média… Ale ukázalo se, na základě všech nevěřícných reakcí, že nejvíc hero product jsou silikonová prsa,“ přibližuje Vít Vojtěch.
Kampaň běží formou kreativních spotů a tiskovin, které propojují běžné nákupní akce s netradičními výhrami. Objeví se v televizi, rádiu, outdooru, tisku, na internetu, v místě prodeje a na akčních letácích. „Tato kombinace originálních nabídek a zábavné prezentace zdůrazňuje dlouhodobý závazek Penny k nejlepším cenám na trhu,“ dodává Vojtěch.
Pod kreativou je podepsána agentura Leo Burnett. Sociální média a web má na starosti Business Factory. Produkci zajistila společnost IS Produkce. O média se stará PHD, o PR Svengali Communications.
-stk-